חתונות קטנות
בר/בת מצווה
בריתות
אירועים עסקיים ואירועי חברות
אירועים פרטיים
מתחם אירועים בהרצליה
גן אירועים פסטורלי עד 350 איש
אולם אירועים אינטימי עד 120 איש
עיצוב מודרני ואורבאני
מערכות הגברה ותאורה חדישות
תפריט שף יצירתי וכשר
אפשרות לאירועים בחוץ ובפנים
צוות מקצועי ומנוסה
מיקום נגיש במרכז הרצליה
חוגגים אירוע פרטי או עסקי ומחפשים את הלוקיישן המושלם לאירוח באזור הרצליה? אצלנו במתחם האירועים תיאודור - הרצליה, תוכלו ליהנות ממתחם אירוח מודרני ומושקע המשלב בין גן אירוח פסטורלי ורחב ידיים לאולם אירועים אינטימי ומעוצב. במתחם, ניתן לקיים אירועים מכל סוג, פרטיים ועסקיים כאחד, וליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה ברמה הגבוהה ביותר.
במתחם האירועים תיאודור, עומד לרשותכם גן אירועים פתוח תחת כיפת השמיים לכל סוגי האירועים עד 350 איש ובצמוד אליו אולם אירועים אינטימי לאירועים עד 120 משתתפים. בשני אזורי האירוח תוכלו ליהנות ממתקני אירוח מעוצבים ומערכות הפקה חדישות הכוללות בין היתר מערכות הגברה ותאורה, מסכים ומקרן.
למידע נוסף, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולהבטיח לעצמכם מקום לאירוע הבא שלכם.
בלב הרצליה ובתוך מבנה אורבאני מרהיב ביופיו, ממתין גם לכם ה-תיאודור, מקום מיוחד לאירועי חתונה קטנה. במקום, תוכלו ליהנות מחלל אירוח מעוצב בקפידה, המשלב בין תקרה גבוהה למתמחי ישיבה מגוונים, וזאת לצד גן פסטורלי ורחב ידיים. ב-תיאודור, תוכלו לקיים אירועי חתונה קטנה עד 350 משתתפים או לבחור בחלל הפנימי בלבד לאירועים קטנים יותר עד 120 משתתפים.
בשתי החלופות, תוכלו להבטיח לעצמכם אירוע בוטיק ייחודי, מרגש ובלתי נשכח וליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה בהתאמה אישית מלאה לכל דרישת אירוח.
חוגגים בר/בת מצווה לילדיכם ומחפשים את המקום המושלם לאירוח בהרצליה? זה הזמן להכיר את תיאודור, גן ואולם אירועים המשלב בין גן פסטורלי ורחב ידיים לאולם בוטיק הכולל תקרה גבוהה ועיצוב אורבאני מרהיב ביופיו. ב-תיאודור, תוכלו לקיים אירועי בר/בת מצווה לקהל של עד 120 איש בשטח האולם ועד 350 איש בשטח הגן והאולם, בהתאם לעונות השנה.
כמו כן, תוכלו ליהנות ממטבח שף יצירתי המאפשר לכם ליהנות מחוויה קולינארית מרגשת לצד שירותי אירוח והפקה נוספים בהתאמה אישית מלאה, והכל באווירת בוטיק נוצצת.
המשפחה מתרחבת ואתם מחפשים מקום לאירוע הברית/ה בהרצליה? אצלנו ב-תיאודור, גן ואולם אירועים בהרצליה, תוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם. המקום המיוחד שלנו ממוקם בל הרצליה והוא משלב בין חלל אירוח מודרני ומעוצב בסגנון אורבאני לבין גן פסטורלי ורחב ידיים הפועל בחודשי האביב והקיץ.
במקום, תוכלו לקיים אירועי ברית/ה גם במסגרת אירועי צהריים וגם במסגרת אירועי ערב לקהל של עד 120 איש בשטח האולם או עד 350 איש בכל המתחם. לרשותכם, מטבח שף יצירתי עם מנות אוכל מושקעות, לצד צוות מלצרים מקצועי ומנהל אירוע המלווה אתכם לאורך כל הדרך.
גן ספטורלי רחב ידיים, אולם בוטיק מודרני ומאובזר, אווירת אירוח אלגנטית ומטבח שף יצירתי עם מנות אוכל מושקעות במיוחד, כל אלו ועוד ממתינים גם לכם ב-תיאודור מתחם בוטיק לאירועים עסקיים בהרצליה.
בשטח הגן והאולם תוכלו לקיים מגוון רחב של אירועי חברות ואירועים עסקיים לקהל של עד 120 איש בשטח האולם או עד 350 איש בשטח הגן והאולם. לרשותכם, צוות ניהול מקצועי המלווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון וההפקה של האירוע העסקי המתוכנן. מתחם האירועים תיאודור ממוקם בלב הרצליה בסמוך לצירי תנועה ראשיים.
במתחם האירועים תיאודור הרצליה, ממתין לכם מטבח שף יצירתי המאפשר לכם ליהנות מתפריטי אירוח עשירים ומגוונים בהשראת מטבחי העולם. החוויה הקולינארית של תיאודור, מבוססות על טכניקות בישול חדשניות, חומרי גלם מובחרים, כלי הגשה מהודרים וסגנון הגשה שמכניס צבע ועניין לכל מנה.
תפריטי האירוח במתחם מתחלפים לאורך כל ימות השנה בהתאם לתפריט עונתי במסגרתו מושם דגש על חומרי הגלם העונתיים והטריים ביותר, וכל זאת בניצוחו של שף הבית והצוות המקצועי המלווה אותו. התפריט עצמו כולל גם פואקצ'ות היישר מהטבון למרכז השולחן.
ככלה שחגגה את חתונתה בתיאודור בהרצליה ביום שישי בצהריים, אני מרגישה שאני צריכה לשתף בחוויה המדהימה שעברתי, המקום פשוט הכה אותי בתדהמה מהרגע הראשון שנכנסתי. כבר בהתחלה הבנתי שזה המקום שבו אני רוצה לחגוג את היום המאושר בחיי. השירות שקיבלתי מכל הצוות היה מדהים לאורך כל האירוע. האוכל היה מושלם, כל אחד מהאורחים הפירגן על כמה שהוא טעים ומגוון, והשירות מצוות המטבח ועד הברמנים היה ללא פשרות. אני מרגישה שהכול היה מתוך סרט - התחושה הייתה כאילו אנחנו במעמד מלכותי. ולכן, אני רוצה להודות באופן מיוחד לכל הצוות המדהים בתיאודור. אילנה, אושרי, גיל, איציק וכל העובדים שהיו שם - אתם מדהימים והפכתם את יום החתונה שלי לחוויה בלתי נשכחת. תודה על כל המאמץ והאהבה שהשקעתם באירוע שלנו.