חתונות קטנות
בר/בת מצווה
בריתות
אירועים עסקיים ואירועי חברות
אירועים פרטיים
מתחם אירועים בהרצליה
גן אירועים פסטורלי עד 350 איש
אולם אירועים אינטימי עד 120 איש
עיצוב מודרני ואורבאני
מערכות הגברה ותאורה חדישות
תפריט שף יצירתי וכשר
אפשרות לאירועים בחוץ ובפנים
צוות מקצועי ומנוסה
מיקום נגיש במרכז הרצליה
אירוע מושלם מתחיל בלוקיישן נכון - מחפשים מקום לאירוע פרטי או עסקי באזור הרצליה? בתיאודור – מתחם האירועים שלנו בלב העיר, תיהנו משילוב מדויק בין גן פתוח ופסטורלי לאולם אינטימי ומעוצב. המקום מתאים לכל סוגי האירועים – חתונות קטנות, בריתות, חינות, כנסים ואירועים עסקיים – ומציע חוויית אירוח ברמה גבוהה עם שירות אישי וקשוב.
כל מה שצריך במקום אחד - במתחם תיאודור תמצאו גן תחת כיפת השמיים לאירועים עד 350 אורחים, ואולם פנימי לאירועים עד 120 משתתפים. שני המתחמים מצוידים במערכות סאונד, תאורה, מסכים ומקרן, לצד עיצוב מודרני ואלגנטי. צוות ההפקה שלנו מלווה אתכם מהתכנון ועד אחרון האורחים. לתיאום ביקור או קבלת מידע נוסף – נשמח לשוחח אתכם.
חתונה קטנה בקיץ ובחורף חוויה אורבנית מושלמת - במרכז הרצליה מחכה לכם תיאודור חלל אורבני מעוצב ומרשים לאירועי חתונה קטנים. בקיץ תיהנו מגן פתוח, ירוק ומרווח לאירועים עד 350 איש, ובחורף – מהאולם הפנימי המוקפד, המיועד לעד 120 משתתפים, עם תקרה גבוהה ואווירה אינטימית.
כל עונה, כל סגנון חתונה בוטיק בהתאמה אישית - בין אם תבחרו בגן, באולם או בשילוב של שניהם, תיאודור מציע חוויית אירוח בוטיקית עם ליווי מקצועי, עיצוב מרהיב ופתרונות הפקה מותאמים אישית שיהפכו את היום שלכם למיוחד באמת.
בר/בת מצווה בלתי נשכחת – בלב הרצליה - מחפשים מקום מושלם לחגיגת בר או בת מצווה? תיאודור בהרצליה מציע שילוב מנצח בין גן פסטורלי לאולם אורבני מעוצב עם תקרה גבוהה ואווירה ייחודית. זה המקום לחגוג כמו שצריך – עם עיצוב מרשים, אווירה צעירה ושירות ברמה הגבוהה ביותר.
חוויה לילדים – ואירוח למבוגרים - בתיאודור שמים דגש על הקטנים – עם אפשרויות לאטרקציות, עמדות משחקים, עיצוב מותאם לאירועי נוער ותפריט קולינרי שהילדים יאהבו. לצד זה, ההורים והאורחים נהנים מחוויית אירוח מוקפדת, מטבח שף יצירתי ושירות מותאם אישית. תיאודור הוא המקום שהופך כל בר/בת מצווה לאירוע זוהר, מקורי, ומרגש.
המשפחה מתרחבת ואתם מחפשים מקום לאירוע הברית/ה בהרצליה? אצלנו ב-תיאודור, גן ואולם אירועים בהרצליה, תוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם. המקום המיוחד שלנו ממוקם בל הרצליה והוא משלב בין חלל אירוח מודרני ומעוצב בסגנון אורבאני לבין גן פסטורלי ורחב ידיים הפועל בחודשי האביב והקיץ.
במקום, תוכלו לקיים אירועי ברית/ה גם במסגרת אירועי צהריים וגם במסגרת אירועי ערב לקהל של עד 120 איש בשטח האולם או עד 350 איש בכל המתחם. לרשותכם, מטבח שף יצירתי עם מנות אוכל מושקעות, לצד צוות מלצרים מקצועי ומנהל אירוע המלווה אתכם לאורך כל הדרך.
ברית בהרצליה מתחם אירועים באווירה אינטימית - חוגגים ברית או בריתה? בתיאודור – גן ואולם אירועים בלב הרצליה – תיהנו מחלל מעוצב בסגנון אורבני לצד גן פסטורלי ופתוח בעונות החמות. המקום מתאים לאירועי בוקר או ערב, באווירה חמימה, מוקפדת ומשפחתית.
אירוע מרגש עם כל הפרטים הקטנים - המטבח של תיאודור מציע מנות שף מוקפדות וטעימות במיוחד, עם שירות מקצועי וליווי צמוד ממנהל אירוע לאורך כל הדרך. כל פרט נבנה יחד אתכם – מהעיצוב ועד התפריט – כדי ליצור חוויה אישית, מרגשת ומוקפדת שתרגיש בדיוק כמו שחלמתם.
במתחם האירועים תיאודור הרצליה, ממתין לכם מטבח שף יצירתי המאפשר לכם ליהנות מתפריטי אירוח עשירים ומגוונים בהשראת מטבחי העולם. החוויה הקולינארית של תיאודור, מבוססות על טכניקות בישול חדשניות, חומרי גלם מובחרים, כלי הגשה מהודרים וסגנון הגשה שמכניס צבע ועניין לכל מנה.
תפריטי האירוח במתחם מתחלפים לאורך כל ימות השנה בהתאם לתפריט עונתי במסגרתו מושם דגש על חומרי הגלם העונתיים והטריים ביותר, וכל זאת בניצוחו של שף הבית והצוות המקצועי המלווה אותו. התפריט עצמו כולל גם פואקצ'ות היישר מהטבון למרכז השולחן.
ככלה שחגגה את חתונתה בתיאודור בהרצליה ביום שישי בצהריים, אני מרגישה שאני צריכה לשתף בחוויה המדהימה שעברתי, המקום פשוט הכה אותי בתדהמה מהרגע הראשון שנכנסתי. כבר בהתחלה הבנתי שזה המקום שבו אני רוצה לחגוג את היום המאושר בחיי. השירות שקיבלתי מכל הצוות היה מדהים לאורך כל האירוע. האוכל היה מושלם, כל אחד מהאורחים הפירגן על כמה שהוא טעים ומגוון, והשירות מצוות המטבח ועד הברמנים היה ללא פשרות. אני מרגישה שהכול היה מתוך סרט - התחושה הייתה כאילו אנחנו במעמד מלכותי. ולכן, אני רוצה להודות באופן מיוחד לכל הצוות המדהים בתיאודור. אילנה, אושרי, גיל, איציק וכל העובדים שהיו שם - אתם מדהימים והפכתם את יום החתונה שלי לחוויה בלתי נשכחת. תודה על כל המאמץ והאהבה שהשקעתם באירוע שלנו.