מגוון כיתות לימוד להשכרה עומדות לרשותכם בקמפוס LIFE ACADEMY. הכיתות ערוכות לארח ימי עיון, כנסים, קורסים, מפגשים עסקיים וכיוצא בזה. הכיתות תוכננו על מנת להעניק חוויה מיטבית למשתתפים ולמורים.
שלל עזרים ואביזרים שיכולים לאפשר שימוש במולטימדיה, מצגות, המחשות ועוד. כיתות לימוד בהשכרה לכל מטרה, בלוקיישן מושלם בתל אביב עם חניה סמוכה.וגם חדרי ישיבות להשכרה עומדים לרשותכם בקמפוס LIFE ACADEMY, לכל תכלית אשר תרצו. חדרי הישיבות מתאימים לכנסים, לישיבות עסקיות, לאירוח שותפים עסקיים, לטובת ימי עיון ועוד.
חדרי הישיבות מאופיינים בעיצוב מרהיב, באווירה עסקית, תכליתית ונעימה. ניתן להשכיר את חדרי הישיבות המרווחים לפרק הזמן הרצוי, במיקום הכי טוב בתל אביב.
אירועים, כנסים, לימודים, הרצאות, את כל זה ועוד הרבה יותר ניתן לערוך בתל אביב, בקמפוס מרהיב ואיכותי. הקמפוס של LIFE ACADEMY ערוך לאפשר לכם להזמין עובדים, שותפים, אורחים או לקוחות, לימי עיון, סדנאות, שיעורים או הרצאות.
כל המעוניין יכול לקיים במקום אירועים עסקיים וכנסים בתל אביב, לכל מטרה. במקום עומדים לרשותכם כיתות לימוד וחדרי ישיבות, מאובזרים ויוקרתיים. ניתן להיערך לארגן כנסים או ימי כיף, המשולבים עם הרצאות ופינה מרווחת לשם חלוקת כיבוד וארוחות קלות. לעצמאים וחברות שזקוקים למקום באווירה מקצועית, בלוקיישן נהדר, כל זאת ועוד עומד כעת לשירותכם. ניתן להזמין כיתה אחת או מספר כיתות, לפי ימים ושעות ולכמות משתתפים מגוונת.
פרטים ומחירים - אולם - האולם מתאים לאירוח עד 95 איש בישיבת תיאטרון. במקום מותקנת מערכת סאונד והקרנה הכוללת רמקולים, מיקרופון, מדונה וטלוויזיה. לנוחות המשתתפים פינת קפה מפנקת עם אספרסו, קפה ותה. בנוסף, במקום טרקלין גדול להגשת כיבוד ואוכל. בתוספת תשלום, ניתן להזמין מערכת הקלטה וזום עם מצלמה עוקבת למנחה, וכן איש צוות לליווי צמוד לאורך כל הפעילות. מחיר השכרת האולם: 500 ש"ח לשעה (עד 40 איש), 550 ש"ח לשעה (מעל 40 איש). מינימום להשכרה הוא 3 שעות. 10% הנחה למזמינים מעל 5 שעות או מעל 5 מפגשים ברצף. למעוניינים בקורס או בהרצאות המשכיות, אנא צרו קשר לקבלת הצעה.
פרטים ומחירים סלון VIP - סלון VIP מתאים לעד 15 משתתפים בישיבת סלון אינטימית. במקום פינת קפה מפנקת עם אספרסו, קפה ותה, וטרקלין גדול להגשת כיבוד ואוכל. מחיר השכרת הסלון: 250 ש"ח לשעה, מינימום להשכרה הוא 3 שעות.
**מידע נוסף:** המחירים אינם כוללים מע"מ. המקום עומד לרשות הלקוח כ-20 דקות לפני תחילת האירוע להתארגנות, ו-20 דקות בסיומו להתארגנות ופינוי. חריגה משעות אלו תחויב באופן מלא. קיימות שתי אפשרויות תפעול באירוע: תפעול עצמאי ללא עלות נוספת לאחר הדרכה מוקדמת מנציג המקום (המזמין יקבל מפתח ויהיה אחראי על הפתיחה, הסגירה, הניקיון והסדר במקום), או הזמנת מנהל אירוע בתיאום מראש ובתוספת תשלום. מנהל האירוע ילווה אתכם באופן צמוד לכל אורך הפעילות, יסייע בתפעול, וידאג שהכל יתנהל בצורה מיטבית עד לסגירת המקום.